Wednesday 2 December 2009

Meniarap.. merayap..

Hihihi... Mikael ku telah berjaya meniarapkan dirinya sendiri secara rasmi malam 29 Nov hari tu.. Genap 3 bulan 2 hari usia Mikael.. Hoooray! Hoorayyy! Mama & ayah sangat suker... Ingatkan lambat lagi nak terbalik, rupanya lepas dia tunjuk skil hampir nak tiarap atas sofa ari tu, kejap je dah tiarap sendiri. Nak share la ideo yang di ambil keesokan paginya di kala mak dan anak tak mandi lagi.. Hohoho.. Mama yang excited bangun-bangun terus angkut mikael depan tv nak suh tiarap semata-mata nak rekod. Hahahah...



*opsss.. sokseksoksek tu bukan nanges okehhh.. mama shelshema :P

Hari tu aku dah dimaklumkan tentang subjek yang akan diajar.. 2 subjek je.. Ewah 'jerrr'... tapi satu tu Thermal Science yang ada THERMODYNAMICS.. OMG!! huhuhuh.. dulu pun mcm nak kantoi je subjek Dr Jijan tu.. skng ni kena ajar lak, gila byk revision kena buat.. huhuh.. satu lagi memang subjek yang aku rasa lepak sket.. Engineering materials.. hohohoh... seminggu 15 jam mengajar, purata 3 jam sehari.. sukerrr.. Harap-harap stress dengan budak-budak ni lebih menyeronokkan dari stress dengan objek kaku dan objek bernyawa semasa di kilang dulu.. Lagipun hasrat di hati bukan sekadar berkongsi ilmu, tapi ingin menjadi pensyarah faveret *pitam* (mode perasan pose-pose pegang piala)... akakakakak... tah la, tapi sekurang-kurangnya lecturing adalah sesuatu yang ada dalam list kerjaya yang disukaiku... cuma rasanya bermula lebih awal dari yang dijangka... hihihi...

Ok lah, ingin beransur untuk memasak makan malam hari ini... dah habis idea nak masak apa... mode paling malas adalah masak kicap! huhuhuh...

4 comments:

Kay said...

aku mcm lost sekejap... ko ngajar kat usm ke kat mana?

nieyza said...

lalin..sudah busy la pasni..mikael don noty noty..skrang ko feed die guna botol tak? try la lalin..mlm jer ko apply direct..slowly ajar, lelama die mesti masterrr...

aaaaa..thermodynammic??? aku menciiiiiiiiii..hahahaha..

semoga ko menjadi lecturer yg diseganiii..

niSamiR said...

waahhh..mikael bisa berbisa duhhhh...

L-e-E-n said...

K : Hohohoh... aku ajar kat MSI (Unikl).. USM tu, aaaa aku senyap.. akakakak..tapi skng getis nak masuk IPTA plak.. tapi nan ado PhD.. huhuh

Lalin :Aah aku ajar pakai botol.. aku sudah tukar pakai MAM... huhuh puting tu yg dia suker... err.. ko takmo jadi student aku ke???

Nisa : HAhaha.. ularkah anak ku???