Tuesday 2 June 2009

Tag dari Mama Zara.. Apekahhh??

Aku sekarang dah addicted main game kat bukumuka sejak diperkenalkan game Restaurant City oleh suami.. Padahal yang main semua kawan2 suami.. Banyak betul masa mereka.. hahaha... yer, anda semua pun bleh mencuba dan pastinya end result addicted macam aku yang hari2 terhegeh2 kerah tenaga pekerja sebab nak duit banyak tuk renovate restoran. Superpoke Pet aku Momo pun dah terabai.. ejah sambil ko cuci JJ cuci la Momo skali.. nanti aku belikan eskrim tuk JJ.. hahahahah... Sementara membuang baki-baki masa yang ada ni, aku nak wat la tag dari Nieyza yang baru berjinak-jinak dengan dunia blog nih.. sampaikan aku tengok sehari 2 3 artikel leh publish... teruja berblog sangats nihh.. hahahahah...

1.Apa Perasaan Anda Sekarang?

Tengah excited pikir interior design tuk virtual restoranku.. :P

2.Saya nak makan?

Soto Pn Zainon.. Saya takmo wat sendiri sebab malashhh..


3.Saya tak suka?

cuaca panash skarang.. hari2 terpaksa menyeksi.. akakaka..


4.Impian saya?

memiliki sebuah keluarga yang comel dan bahagia hingga akhir hayat. Lepas bersara saya berimpian nak bukak kelas masakan di rumah sambil wat pot gossip ala-ala datin.. hahahahaha...


5.Haiwan yang saya tak suka?

lipas terbang osoooo... dulu masa kecik-kecik hidung saya sangat sensitip sehinggakan dapat mengesan bau lipas dari jarak 3 meter.. hahahahahah...


6.Saya harapkan?

terlalu banyak harapan, tetapi tak elok jugak untuk selalu mengharap..


7.Jika boleh putarkan masa?

mungkin saya akan ikut cakap makbapak supaya ambik medic lepas SPM dolu-dolu. Tapi ada hikmah di sebalik semua ini, and i would never change a thing even if i have the chance...


8.Saya pada 10 tahun akan datang?
dah ada oven mahal seperti oven jenama Teka.. hahahahahah...

9.Handphone saya adalah sebuah?

henfon murah jenama sony ericsson yang tiada touchscreen...


10.Saya pernah bercinta sebanyak?
banyak benda yang saya cinta termasuk la cinta membuat kek ceklat.. uh, sgt tak relevan..

11.Saya suka pada?

ahmad muzani


12.Kawan-kawan saya..?

ramai...


13.Pernah dikhianati?
mesti pernah.. masa satu-satunya kucing siam saya Fumi yang janji tuk bersopan santun semasa pindah di kelantan, tapi akhirnya dia lari ikut kucing jantan lain.. sejak itu saya dah takde kucing berdarah international lagi.. huhuhuh

14.Apa yang anda hendak lakukan terhadap orang yang mengkhianati anda?

takde apa... bukan tugas saya untuk menghukum pun..


Senaraikan 8 orang untuk di Tag

Saya nak tag semua la yang rajin buang masa baca blog nih... akakakak




2 comments:

Lils said...

wakaka!!!! lawak betul nombor 13. nombor 5 tuh samalah ngan beta.. beta pun takut lipas terbang tapi tak perasan la plak berapa jarak sensor boleh detect lipas tu.

Iz Ayunie said...

kak leen!!!ingat kiter lg?farah yg comeyl..