Wednesday, 14 April 2010

Saya jual tudung!

Owhhh.. rasa sangat bersalah Mikael dah 7 bulan, blog ni tak berkembang-kembang pun.. pastu pulak bukak blog lain dan boleh pulak carik masa nak update selalu... berat sebelah betul..

Sebenarnya nak bagitahu... saya jual tudung.. hahahahhaha
Kepada yang berminat untuk mendapatkan pelbagai koleksi tudung dan anak tudung syria, jemput la melawat http://naktudung.blogspot.com/.

Pelbagai koleksi baru akan menemui anda!


Owhh Mikael sekarang dah pandai byk benda tapi mamanya bizi nak tulis.. tapi tak merangkak2 lagi, sebab sangat gemar berdiri... macam tak nak prektis merangkak jer.. penat mama tolong gerakkan kaki.. hohohoho.. paling gembira bila nak ambik Mikael di nursery, mesti melonjak2 bila nampak mamanyaaa... awwww chooo cweeettt!

3 comments:

NuRuL AiNA said...

haha hapdet blog utk promote blog lain.. keep up the good work.. nak beli tapi tak pandai nak pakai, dan en suami saya kata..hmm takyah pakai la lain kali.. hoh..slah teknik kut hahha

nieyza said...

haha...kat blog sini update mikael..kat blog lagi satu upate tudung..:) baru fair...hiikhikh

Amirulcyber said...

tahniah !!!produk yg sgt baik.skrg ni tudung berfesyen mnjdi minat di bandar2 besar.dgn adanye tudung yg dijual oleh puan memudahkan lagi org ramai utk memiliki produk ini.ternyata sgt membantu.utk tingkatkan jualan sy cdgkan puan jual di web dibawah.Insyaallah dpt membantu.

http://al-iklan.com